Keresés ebben a blogban

2013. március 21., csütörtök

3.rész ;)

                                             3.rész 

 

                                   Barbi 

Ez az egész Niall ügy felkavart. Nem tudom milyen hírességgel járni, hiszen Conor nem szupersztár vagy ilyesmi de annak ellenére egy nagyon jó pasi és sok lány irigykedik rám miatta. Demivel sosem voltam túl jóba csak egy két díj átadón pózoltunk együtt vagy váltottunk egy pár szót. Selenával egy kicsit jobba voltam egészen egy hülye pletyka rovat kirobbanásáig. Nos igen. Hát éljen a People magazin! Szar lehet ha valakit sms-ben dobnak mit ne mondjak de hát van ez így. Nem igazán tudtam mit kellene tennem, nyugtattam Niallt de alig pár órája ismertük meg egymást...nem ölelhettem meg! Rendezve  a számlát haza indultunk Tanyával aki egész úton Demit szidta.Nem igazán akartam bele szólni,nem túl ajánlatos vele sem szembe szállni sem közbe szólni a monológjába. Néha már ilyesztő ahogyan hadonászik ordítozás közben,majdnem leverte így is a nap ellenzőmet...képzelem mit tenne ha most vitatkoznék vele. Rövid idő után begördültem a garázsomba. Fehér, luxus villám ablakai sötétek voltak innen sejtettem hogy Conor még mindig kondizik. Cabriomat lezárva lépkedtem be Tanyával az oldalamon a házamba. A Jakuzzi beindult ahogyan érzékelte hogy elmegyek mellette.(direkt így állítottam be) Előszedtem szegecses táskámból a bojtos végű kulcsomat majd eltekertem a zárt és belépést nyertünk a kaslyomba. A légkondit gyorsan lenyomtam mielőtt a hangomra beindul mivel ez meg hang érzékelős.Semmi kedvem nem volt megsülni ... már így is szauna hőmérséklet tombolt odakint. Kimerültem ebben a hosszú napban. Úgy terveztem hogy eszek valami minimál mennyiségűt aztán egy habfürdő után ágyba bújok közben pedig popcornal és fagylaltal megnézem a Barátság Extrákkalt, a kedvenc filmemet. (I Luv Justin Timberlake). De persze Tanya kiszagolta  a tervemet. Amikor a pultra lecsaptam fáradtan a táskámat és a kulcscsomómat 5 másodpercig megértő fejet vágott aztán megkomolyodott és arcon csapott.
- Auu,ez most miért volt jó? - néztem rá össze borzolt hajam mögül ami a fizikai kicsapódás hatására sikeresen borzadályosra sikeredett.
-Ugye nem gondoltad komolyan hogy akkor amikor nálad alszom akkor te majd nyugisba beülsz a tévé elé és popcornt zabálsz?- Nézett rám szemrehányóan
-Honnan a francból....Jó hagyjuk!- legyintettem a levegőbe mert ez annyira természetes már hogy Tanya mindent tud rólam.
-na jó,figyelj! Ki jössz velem úszni aztán pedig napozunk míg lenem megy a nap mivel gyönyörű lesz a  naplemente! Utánna pasikat csekkolunk a Facebookodon mert kíváncsi vagyok kik jelöltek be ezen a napon. Azután mondjuk megnézhetünk egy filmet de pizzát rendelünk! És nem a Barátság Extrákkalt nézzük mert azt már kívülről fújom,hanem mondjuk a ....mondjuk a Diktátort!- térképezte fel előttem az estémet Tanya ismét hadonászva,közben levert egy sörös üveget a pultról...szerencse hogy üres volt,nyilván Coliné. Nem nagyon zavartatta magát, tovább beszélt még én rázkódó vállal szedegettem föl az üveg darabokat. Tanya egy nagyon vicces jelenség egyébként.Nagyon szeretem mert olyan határozott amilyen én soha nem voltam, minimum annyira bolond mint én és hihetetlenül vicces. Minden gondolatomat tudja és nagyon segítő kész. Hosszú sötét barna haja mindig másképp van,változatosan. Fekete keretes szemüvege majdnem mindig rajta van és ez ráadás a drasztikus hangneméhez. Talpig márkás ruhákban flangál mindig,és elképesztően jó alakja van. Nincs olyan nap hogy ne csinálna valami idiótaságot. Egyszerűen szeretem őt♥ Ezen elmélkedtem addig míg meg nem szólalt a csengő...
-Bújj be!-kiáltottam ki gondolván hogy Conor az vagy Kristofer és Conort keresi.
-A bugyidba szép lány? - hallottam a perverz hahotázást az előszobámból. Tanya tágra nyílt szemekkel nézett rám és az előszoba irányába majd kihúzta a hús kloffolót a fiókból és maga elé tartva lépkedett az előtér felé. Mögötte osontam csendben.Kihúztam én is egy kést a tartóbol és síri csöndben várakoztunk mire egy másik hang szólalt meg.
- Pedo Maci megérkezett Barbika!- mondta az ismerős férfi hang. lejjebb engedtem a kést és kimentem az előszobába hogy megnézzem ki szórakozik. Szembe találtam magam a lekapcsolt lámpás helységben egy kék szempárral. Nem számítottam a sötétségre de a kék szemek elkápráztattak....majd két kéz megfogta a vállamat én pedig hatalmasat sikítva kezdtem hadonászni  a késemmel.
-Hey,hey..nyugi cica! Csigavér! - röhögött a kék szempár tulajdonosa, majd megvilágosultam és szembe találtam magam támadóimmal. Már biztos rájöttetek kik voltak azok.Hát persze hogy a fergeteges One Direction tagjai. Zayn kezében volt a csuklóm a késsel,Harry volt a szempár tulajdonosa a többiek pedig a kezükben fogtak egy csomó cuccot.
-Srácok, a szívbajt hoztátok rám....- tettem kezemet a dobogó szívemre.
-Búúúú - ordították egyszerre majd kitört a katasztrófa a házban. Mindenki ordított, a nappali tele lett kajákkal. Harry bele süppedt a kanapéba és ordíttatta  a tévét, Liam és Zayn Tanyát csikizték aki már  a földön fetrengett a röhögéstől és egy atlasszal ütötte őket, Niall szervírozta  a konyhában a kaját,a csipszeket tálba szórta meg hasonlók. Louis pedig valamiért a zuhanyzóba kötött ki és azon kezdett el röhögni hogy van zene lejátszó a zuhanyfülkében.(?)
-Hééé,Srácok! Csönd legyen! - ordítottam el magamat torkom szakadtából.- szóval az lesz hogy ha már erre vetett titeket ma este a sors akkor velünk tartotok a program sorozatunkban ugyanis már tanyával elterveztünk mindent,és lécci ne szedjétek szét a házat mert ha a barátom meglátja megöl titeket!- Néztem rájuk megértést várva majd ők bólogatva halgattak rám.
-És mi lenne a program? - kérdezte Liam
-Hát úgy terveztük hogy először lemegyünk a partra napozni,aztán meg filmezünk egyet. - segített be Tanya miután már kapott levegőt a röhögéstől.
-Zsír! Fiúk! Gatyákat le! - ordította el magát Niall és letépve ruházatát csak egy Spongya Bob-os boxer maradt rajta. A többi fiú követte példáját majd egymásra ugrosva rohantak le a partra. Tanya a szemét letakarva tenyerével sikongatott a csekély ruházattal ellátott testek láttán. engem nem zavart....Jól megfigyeltem az összes srác testét. Zayn meg a kockái.... Oké azt hiszem ki dőltem! :$ Tanyára néztem aki szintén tágra nyílt szemekkel nézte az izmos testeket és el indult bekapcsolni a légkondit....(-5 C fokra állította...félig lefagytam) 
-Figyelj....szerintem mennünk kéne nekünk is! - mutattam az ordítozó fiúk felé az üveg ajtón keresztül ami pont a partra nyílt.
-Igen..szerintem is.BARNULÁS! - ordította el magát és fel szaladtunk a szobába bikinik után nézni.
Én egy USA zászlósat kaptam ki a bikini tartómból....(rengeteg darabom van.. szinte ijesztő...)
Tanya pedig egy sima sötét kéket.Célom a barnulás volt nem pedig a pancsolás de persze ép ésszel kellett gondolkodnom hiszen az 1D vel vagyok a tengerparton... tutira nem úszom meg hogy vizes legyek.Igazam is volt. Egy nagy csíkos strand táskába össze pakoltuk a fontos kellékeket.(Naptej,nap olaj,nap szemüveg,törülköző,nap ernyő) Aztán még a frigóból kivettünk két jeges pepsit. Persze a fiúk azonnal fölháborodtak hogy miért napozni jöttünk és hogy nekik miért nem hoztunk innit. Ahogyan lépkedtünk tanyával a forró homokon megcsapott a nyár illata. A töbiek csak sós tenger szagnak hívják de nekem ezt jelenti az igazi nyár...Lefeküdtünk két szalma napozó ágyra és már mehetett is egymás bekenése. A fiúk a parton labdáztak meg ordíbáltak...Aztán hirtelen valaki felordított. Oda kaptam a fejem aztán hangosan elkezdtünk röhögni. A tengerben ugyan is Zaynt láttuk egy gumi matracon libegni.... kb 10 méter volt közte és  a part között. Szegény nem tudott mit kezdeni magával... olyan 1,5 méteres lehetett alatta  a víz ő még is olyan volt a matracon mint egy ötéves kisfiú. A srácok persze szakadtak a röhögéstől.Na ná hogy ők küldték ki a tengerre az úszni nem tudó fiút.
-Barbi! Tanya! Lécci segítsen már valaki! - ordibált nekünk a hullámok mögül. Még szerencse hogy ez nem egy veszélyes part szakasz....persze én sem álltam meg a nevetést. Aztán meg szántam szegényt és leakasztottam a szörfdeszkámat és utána eredtem. Húhh milyen rég deszkáztam már.... hihetetlen.De ahogyan újra meg éreztem a hullámok ritmusát, rá álltam a szörfre és kimentettem a "macsó" Zaynt.
-na gyere szép fiú- intettem neki hogy már át jöhet mert eltűnt a hullám
-Wáááá....- ugrott át  a deszkámra és kieveztünk a partra.


                                                     NIALL

Őszintén szólva majd meg haltam a röhögéstől. Zayn a vizen,hullámok között,egy gumi matracon.Hát igen...látszik hogy Louis ötlete! nem könyörült meg szegény srácon :D Ahogy Barbi kiért vele a partra elkezdtünk füttyögni és tapsolni...nem igazán tudom Barbinak vagy Zaynnek szólt e de ez nem is volt lényeg.
Harry feltűnően kezdte mustrálni Barbit aki lehajolt a naptejéért persze Haroldnak háttal...Jólvan na én is megnéztem de az most mellékes. Harry rám és a srácokra nézett jelezvén hogy tervei vannak... vettem az adást. Magyarul AKCIÓ! Én,Louis és Harold megfogtuk Barbit.Liam és Zayn pedig Tanyát és futni kezdtünk velük a víz felé....Barbi nagyon makrancos volt,nem hagyta magát. Karmolt,csípett harapott de lefogtuk és ahogyan elértük azt a távot ahol kb Zayn lubickolt pár perce, megfogtuk és "Hinta Palinta" Style-ba bedobtuk őket  a vízbe. Tanya feladta már félúton a harcot mert Zayn befogta a száját Liam pedig a szemét szóval esélytelen volt. Csak hogy Barbit mi közben az utolsót lendítettük rajta megkapaszkodott a karomban és amikor elengedtük én is bele estem vele együtt a  vízbe. (Jól van na annyira nem volt gáz ahogyan most annak tűnik) Lerántottam a szépséget a víz alá befogva  a száját....szintén super üzemmódba kapcsolt és megint csipdesett meg harapdál.( egy lánynak csak ilyen fegyverei vannak?) persze esélytelenül. A többi fiú is mind berohant hozzánk. Zayn hátán Tanya lovagolt majd Louis elordította magát.
-Paciharc!- üvöltötte.Ez csak egyet jelentett. Mindenkinek a hátára mindenki! Zayn-en Tanya kényelmesen elhelyezkedett,Louis Harryre ugrott Liam pedig a bíró volt.
-Van kedved?- néztem kacéran a toppmodellre aki durcás fejet vágva csavarta hosszú loboncából a tenger vizét.
-Hát nem is tudom... Elbírsz te engem?- sajnált le majd bele ütött bicepszembe,és a has izmomba,hogy leellenőrizzen.
-Azért ennyire ne kételkedj egy ír fiúban! - vigyorogtam rá majd a hátamra kaptam ő pedig tehetetlenül súgta a fülembe
-Ezt te sem gondoltad komolyan...-suttogott a fülemet cirógatva
-Mit is? - kérdeztem vissza
-Hogy Tanya ellen győzünk.Lehetetlen! Maximalista a csaj!- nevetett föl édesen.
-Hogy hogy győzünk? Én nem érhetek hozzá...ez csak a ti párbajotok,mi majd Zaynel jót virulunk rajtatok.- röhögtem ki a naív kislányt aki azt hitte segítek neki és hogy ezt együtt csináljuk.
-És START! - ordította el magát Liam megnyomva stopper óráját a kezén. A lányok egyszerre sikítottak és ordibáltak mi meg zaynel egymás felé futottunk de 5 cm maradt közöttünk.A lényeg az volt hogy a csajok elhiggyék hogy ez ténylege gy komoly meccs. Pár perc elteltével rájöttem hogy ez egy igen is komoly meccs! A csajok egymás haját tépték,hasba rúgott egyszer Tanya,Barbi pedig már vagy tizedjére karmolt bele a vállamba. Zayn röhögött.... de csak addig amíg Barbi elvétette az ütését és tanya helyett őt találta meg a keze így egy nagy pofont sózott le neki. (tényleg ekkorát adott volna Tanyának is? :O ) Hát mit ne mondjak...tévedtem abban hogy a lányok nem tudnak bunyózni....így meg hogy bikiniben voltak még izgibb volt...  
                  

7 megjegyzés:

  1. jujj nekem nagyon tetszett :D ügyes vagy :)) siess kövivel!!!!!!!!!!!!<33

    VálaszTörlés
  2. Szia.:) Tetszik a történet.:) Főleg, hogy Barbi a főszereplő, imádom őt.:D Kívácsian várom a folytatást. xx

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.Már félig megvan a 4. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik,nagyon jó. és siess :D:D

    VálaszTörlés