Keresés ebben a blogban

2013. március 6., szerda

2. rész :)

                                                 2.rész 

                                     Barbi

Nagyon ismerősek voltak a srácok...közelebbről megnézve őket még inkább.
- Gratulálok,szép volt! - rázott kezet velem a pilóta szemcsis srác, aki vezetett.  
-Hmm,köszönöm...ti sem voltatok rosszak ahhoz képest hogy Britek vagytok.- mosolyogtam rá.
-Honnan tudtad hogy azok vagyunk?- nyitotta nagyra kék szemeit a szőke srác
-Haver! És Hello...föld hívja Niallt,mi vagyunk a ONE DIRECTION! - röhögte ki őt a fekete hajú srác.
-szerintem erre maguktól is rájöttek - nézett minket méregetve  a fürtös hajú fiú.
-Hát akkor onnan vagytok olyan ismerősek- kezdett nyálas hangon beszélni tanya amitől nekem felfordult  a gyomrom... milyen kár hogy nekem nem adatott meg az a tehetség hogy annak is nyaljak aki unszimpatikus.
-Te pedig az a Magyar Toppmodell vagy ugye?- nézett rám a rövid hajú fiú.- Ömm Palvin...Barbara ugye? - mosolygott rám.
-Igen,én vagyok!- bólintottam halovány mosollyal az arcomon.
- Liam te honnan tudsz ilyeneket? - nézett rá hülyén a kefe hajú srác.
- Zayn...tudod te is ki ő, tudod a lány abban az újságban a WC-ben. - röhögött föl a pilóta szemcsis sofőr.
-Hejj! - sértődtem meg.
-Bocs-bocs. De Zayn eléggé sötét.. amint látod :D -túrt bele a fiú Zayn éjfekete hajába.
- Na jól van Loui, köszönjük a kis előadást...most már csináljunk valami értelmeset.- lökte oldalba Zayn ,Louit aki bele dőlt a kukákba.Erre Tanya oldalba lökött hogy szólaljak már meg mert eddig csak a körmömről kapargattam le a lakkot.
- Ömm ,hova készültetek menni? - kérdeztem a srácokat miután Louis kikászálódott a kukákból és megigazította farmerkabátját. 
- A Criminal stúdió dísz termében lenne interjúnk... de addig még van kerek két óránk.- Nézett az órájára fontoskodva Liam.
-De a kérdés inkább az hogy két ilyen gyönyörű lány mit keres erre felé....egyedül!- vigyorgott szemtelenül Harry.
-Megbeszélésünk lesz nekünk is a Criminalba, egy Menedzserrel.- villantotta ki hófehér fogait Tanya.- két óra múlva.- Nézett az órájára ő is. 
-Nos fiúk mit kezdünk akkor magunkal? - kérdezte Liam.
-Mennyünk el kajálni! Éhen halok....és valami undorító amerikai kajára éhezek. Mondjuk hamburgerre! - vigyorgott a hasát simogatva Niall.
-Lányok? Velünk tartotok?- nézett fürkészve minket Harry.
-Nos nekünk sajnos még haza kell...- kezdtem bele a mondandómba de Tanya persze átvette az irányítást.
-Nagyon szívesen srácok. - Mosolygott rájuk majd intett a kocsi felé hogy induljunk. Oda vánszorogtam fehér autómhoz majd miután felhúztam a hangszigetelő ablakokat Tanyara meredtem.
-Ezt most miért kell?Semmi kedvem egy csapat homival együtt kajálni. Így is fogyózom. - Háborogtam barátnőmnek aki egy flegma pofa vágással elintézte a dolgot.
-Fejezd be Barbi! Mi a francnak fogyózol? etióp akarsz lenni vagy mi? Ők a One Direction....a Brit fiú banda, az 5 adonisz akiért több millió lány rajong ország szerte. Nehogy már kihagyjuk! - rángatott összevissza amíg bele nem egyeztem.
-Jó mennyünk de csak a te kedvedért,és én akkor sem eszem. Fordítottam el a slussz kulcsot és kihajtottunk a parkolóból. Követtük a fiúkat még a nagy város labirintusában nem találtak egy számukra megfelelő gyors éttermet. Kipattantam az autóból majd előszedtem a táskámból a telefonomat hogy oda szóljak Conornak hánykor megyek haza. Persze a fiú helyett ismét a hang posta kapcsolt be. Vissza rejtettem iPhone-mat a táskába és a srácok után szaladtam. épp a rendelést vették fel egy emeleti asztalnál. Én lehuppantam az egyetlen szabad helyre Niall és Harry közé. Egy szőke pincér lépett oda hozzánk majd ahogyan föl ismerte a fiúkat szinte azonnal kért egy egy autó grammot a noteszába. Hmm..ha ezekkel lógok engem fel se ismernek. Nem tudom ez előny-e vagy inkább hátrány. 
-Jól van akkor én kérnék egy óriás hamburgert,Szalma krumplival, ha lehet akkor egy kis halnak is örülnék,mondjuk tonhalnak  egy kis garnéla rákkal.... és egy nagy adag narancslét. - sorolta rendelését Niall. A fiúk sorban mondták mit kérnek majd Tanya és én következtünk.
-Én egy kis adag jégkristályt kérnék. - mondta Tanya
-Nekem csak egy eper shake - válaszoltam hadarva a körmölő lánynak. A fiúk egyszerre meredtek rám hülye fejet vágva. 
-Anorexia vagy Bulémia? - Fürkészett ég kék szemével Niall.
- Egyik sem... Fogyókúra. - villantottam ki "Palvin Barbarás " ismert mosolyomat. Niall és Harry egyszerre néztek végig rajtam majd a hátam mögött nagyot nevetve fordultak vissza az asztalhoz.
-Te meg vagy huzatva! Semmi okod nincs fogyózni. - rázta a fejét Harry majd az összes fiú el kezdte egyetértően követni a példáját.
-Jó tökre mindegy. Ilyen melegbe nem is esik jól sokat enni.- zártam le a témát mert megjött a rendelésünk. Én hangosan szürcsölve a shake-met fürkésztem a srácokat tágra nyílt szemekkel. Mindannyian tömték magukba  a gusztustalanabbnál gusztustalanabb kajákat. Louison akadt meg a szemem először aki ugyan azt csinálta mint én csak ő a coláját iszogatta. Egy másodpercig néztük egymást aztán Loui túl nagyott kortyolt az innivalójából és felszívta a bizserét az orrába. Szegény nagyot köhögött , a röhögéstől és a szénsavtól pedig majd meg fulladt. Nagyot kortyolva Liam vizes üvegéből könnyes szemmel nézett ránk.
-Khmm.. jól vagyok! - mosolygott rám- Barbi tehet róla.- mutatott rám vádaskodva. hangosan fölnevettem ahogyan vissza játszottam az agyamba a jelenetet. Mindenki engem nézett de engem nem érdekelt, a srácok már lassan azon röhögtek ahogyan röhögöm. Szóval jól elvoltunk ha azt vesszük. Zayn a kajálás után kiment cigizni Liammel, Tanya és Harry a számlát intézték Louis pedig Niallel beszélgetett az asztalnál így én még egyszer próbálkoztam Conornál. De ezúttal sikeresen.
-Szia Baby- szólt bele a telefonba negyedik kicsöngés után.
- Colin,szerintem csak négy után érek haza ha nem gond.- hadartam el és nem tudom miért de amikor  a Colin nevét halkabban ejtettem ki a számon de a mellettem baromkodó fiúk így is meghallották és elhalkultak amit különösen is nem szerettem volna. 
-Semmi baj Cica addig én lemegyek gyúrni,úgy is azt terveztem hogy ellátogatok a Body Magic-be.-hallottam ahogyan már húzza fel a cipzárt a kabátján....tehát remélte hogy nem megyek haza időbe. 
-Okés. akkor este. - köszöntem el és lenyomtam a telefonomat. A két fiú halkan beszélgettek tovább majd Louis egy gyenge fejbiccentést tett a bárpult felé aztán elindult.
-megyek hozok valami itókát,kér még valaki?- nézett rám várva a választ. vettem az adást így feltápászkodtam székemről és vele tartottam. 
- Igen én. - tipegtem sietősen Louis mellett aki intett a mixernek.
-Egy Vodka Ananászt - mondta a kigyúrt csávónak a bár mögött majd hátra fordult és Niallre pillantott. - Vagyis azt hiszem kettőt. - húzta elő bankkártyáját. A pultos hamar elkészítette majd rám pillantott.
-És a kis asszonynak? - biccentett.
- nekem egy hideg sör jó lesz. Sok habbal- mosolyogtam rá bájosan.
-Már is hozom- kapott föl egy korsót és a csapokhoz ment. Louis hatalmasakat kortyolva az innivalóból össze szűkített szemekkel méregetett.
-Jó fej csajszi vagy - mosolygott.
-Köszönöm.... Ti sem vagytok rossz társaság.- vigyorodtam el a bók hallatán. 
-Nem lenne kedved szerepelni az új videónkban? - tért rá a lényegre.
-Mármint háttér táncos ként? vagy hogy? - néztem rá furán majd megkapva rendelésem, bele ittam a hűsítő Sörbe.  
-Nos nem egészen... az új klipünk a Sommer Love című számunkhoz készülne amit már sokan hallgatnak de úgy gondoljuk felkeltené az érdeklődését az embereknek.De ez a címéből is láthatóan egy Nyári Szerelemről szól,aminek van egy fő hősnője. Olyat szeretnénk aki méltó a szerepre és nem maga mutogatásból vagy a hírnévélt vállalná be.- világosított föl Lou.
- őő... én szívesen elvállalom, de tanya  a menedzserem vele tárgyalj. - ittam ki utolsó cseppet a poharamból. - és elmondod hogy miért nem mondhattad ezt el az asztalnál? - kérdeztem a helyünk felé pillantva ahol Niall nyomkodta a telefonját.
-Mert szomjas voltam! - röhögött föl és a kezébe vette a Niallnek szánt poharat és vissza indultunk a helyünkre. Amikor leültünk Naillnek hulla fehér volt az arca. csak a telefonja képernyőjét nézte,de nem nyomott meg rajta egy gombot sem, csak a fehéren villogó sms-t olvasta el már századszorra. csak akkor értettem meg hogy komoly baj lehet amikor a Louistól kapott üdítőjét  a földre ejtette...





                                                                       Niall

Nagyot csörrent a földön a le ejtett poharam de nem érdekelt. Már több milliószor olvastam el ugyan azt az egy sort. Demitől jött. Egyetlen mondat volt benne még is szíven ütöttek..." Bocs Niall, Nem fog menni,sajnálom de már nem szeretlek úgy mint az előtt. úton vagyok Európába, vigyázz magadra! Demi Xxx" 
Utálom ezt az érzést! Mintha arcon csapnának! Múlt héten még úgy össze voltunk nőve mint két iker pár. Ezt nem tudom elhinni. Ejtett! ő volt számomra  a tökéletes nő, és a legrosszabb az egészbe hogy ezt ő is és minden rajongóm tudta.Egyedül a fiúk azok akik ezt megértik. Egyszer csak forrni kezdtem. a Dühtől vagy a fájdalomtól nem tudom, de azt igen hogy lángolt a testem. A fejem bevörösödött és foltokba láttam a világot. Louis hangját hallottam aki ijedten mondogatta a nevemet, de egy lány hang is csatlakozott hozzá. Be dugult  a fülem és minden szürreális volt. Barbi hideg kezét éreztem a vállamon. Lehűtött,Lenyugtatott,de a vér még mindig a fejem falát verdeste.
-Niall,Úristen! Mi van veled? - Hallottam Tanya hangját is.
-Niall!Niall!Niall!- kiáltották mindannyian, aztán vizesnek éreztem az arcom. feltekintettem a telefonomból ami elvolt ázva. Louis kezében egy nagy üveg váza volt, körülöttem pedig szanaszét margaréta virágok. Ezek szerint csodásan rám öntötte.
- Te jó ég! Jól vagy? - tette hideg kezét az arcomra Barbi. A fiúk innivalókat nyújtottak, de elutasítóan ráztam a fejem. elég volt nekem ez a vázányi víz.
-Jól,kösz.- néztem rá mosolyogva de szemébe nem mertem bele nézni. Ahogyan a többiekébe sem Louist kivéve. 
-Demi?-tette fel az egyszerű kérdést, mire én bólogatva zsebre tettem a kezem.
-Kidobott.- motyogtam halkan, kifújva a levegőt.
- Téged? Ó az a kis... add csak ide a telefont!- húzta ki zsebemből Tanya a mobilomat és pötyögni kezdte az sms-t.- Ez így tetszik?- mutatta felém a kijelzőt amire ez volt írva "Ahha,szóval te voltál Niall baby barátnőcskéje. Jó tudni hogy volt neki egy pótlék" Elvigyorodtam az üzeneten és rányomtam a küldés gombra. 
-Köszönöm csajszi- öleltem meg őt mire egy Colgate mosolyt dobott felém.
-Semmiség.....






                                                   
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése