Keresés ebben a blogban

2013. augusztus 28., szerda

Második Díjam!:3

  Második díjam!

Sziasztok!:) Köszönöm szépen a díjat   -nak :D Megtisztelő. Sajnos már nagyon rég írtam részt. És sajnálom de meg van az oka ugyanis alig jött vélemény a legutóbbihoz :( Kérlek titeket hogy jelezzétek ha olvassátok különben csak magamnak fogom írni és láthatatlanra teszem a blogot. Ha nem jön több komi és nem olvassátok akkor megteszem és csak magamnak írom viszont cserben sem szeretném hagyni azokat akiket érdekel. :D Most viszont nem ezen van a hangsúly!!! 

Feladatok:
-Írj 5 dolgot magadról amire büszke vagy.
-Válaszolj a 9 kérdésre.
-Írj 9 kérdést.
-küld el 5 blognak a díjadat,hagy örüljön más is úgy mint te! ;D



1.
-Nagyon szeretem a macskákat.van is 2 kis cicám akikért oda vagyok!
-GÖRDESZKÁZOK! :D
-Nagyon szeretek írni,olvasni és filmezni:)
-Hatan vagyunk testvérek ami különleges a mai világban...:D
-Általában a saját életemből szerzek ihletet a történeteimhez vagy verseimhez(mert hogy azokat is írok)
-Eddig 3 történetbe vagyok belekezdve de sajnos nincs időm őket folytatni....
-Kedvenc színem a FEKETE. Illetve nagyon szeretem a RÓZSASZÍNT is :P
-Zeneileg az electronikus zenét szeretem. DE,jóformán mindent hallgatok ami éppen tetszik.Punk Rock,rock,Metál,Rapp,Pop,Nigga zene...Bármi:)
-Oda vagyok a We Heart it és a Tumblr oldalakért mint sokan mások:) Nagyon szeretem az ottani képeket mert némelyik olyan érzéseket hoznak bennem fel amik ihletet adnak sokszor:)
-Nagyon szeretem a divatot! A márkákat,a csinos darabokat:) Mondjuk mondhatni hogy a stílusom általában megegyezik az akkori divattal de van saját stílusom és egyéniségem! :3



2.
Szeretsz Olvasni?
-Nagyon szeretek Olvasni:)
Mi adott ihletet a történethez?
-Legfőképpen az Irodalom óra :D Az aznapi tananyag volt a regény és a novella. Én pedig olyan szinten bele éltem magamat az órába hogy egy konkrét sztori is megszületett a fejembe. A barátnőmnek el regéltem a történetet a szünetben amit eleinte csak magamnak szántam és fantáziálni akartam róla,ő viszont azonnal kijelentette hogy ennek nyilvánosság elé kell kerülnie.Mivel tudtam hogy a könyv kiadása szinte lehetetlen ezért a blogolás maradt. A barátnőmről mintáztam egyébként a történetemben szereplő Tanyát.A magabiztos szépség:)
A történetet inkább magadnak,vagy csak az olvasóidnak írod?
- Egyértelműen a célom az volt hogy az olvasóknak. És eleinte nagyon lelkesek is voltak. De valahogy elfelejtettek így mostanság 2x meggondolom hogy talán csak magamnak írom.... De ez nem olyan nagy baj hiszen elősször is magamnak szántam.Ám bár megszerettem a blogolást:)
Milyen zenéket hallgatsz?
-A 10 dolgot magamról pontnál is leírtam hogy rengeteg félét:) főként az elektronikus stílust szeretem(Avicii,David Guetta és más DJ-k) De nagyon szeretem a rock-ot is.(Papa Roach,Sun41,Avril lavigne,Green day,Nirvana,Ramones) és ugyanígy szeretem a rapp-et. legyen Magyar vagy külföldi előadó:)
Milyen telefonod van? szereted vagy lecserélnéd?
-iPhone 3G-m van.És nagyon szeretem ám bár most szoftver hibás és kikészít hogy folyton szervízbe kell felhordanom. Szóval egy iPhone zseni segíthetne:$
Milyen nyelven tanulsz?
-Angol,Német:) De Németből még nagyon kezdő vagyok ugyan is csak idén fogjuk kezdeni:D 
Mi lenne az álom munkád?
-Újság író szeretnék lenni. Úgy érzem az menne :D De nagyon szívesen lennék színész vagy Modell. 
Melyik könyv volt rád  a legnagyobb hatással?
Azt hiszem a Szent Johanna Gimi és a Dasy nyomában:) Oda vagyok értük és a Dasy nyomábant pont azért szeretem mert olyan megható és még is izgalmas. A szerelem egyik különleges oldalát mutatja meg ami nagyon tetszik:) A Szent Johanna Gimi pedig örök kedvenc főleg mert magyar és mert annyira megmutatja egy tini lány átlagos napjait. :) A FIÚVAL az élen(csupa nagy betűvel:D)
Tervezed,hogy egyszer majd könyvet is kiadsz?
-Ohh ,igen. Nagyon szeretnék:) De valami teljesen más történetet adatnék ki azt hiszem:D
Mióta blogolsz?
-Kb.fél éve és ahhoz képest nagyon keveset...de sajnos nagyon idő szűkében vagyok állandóan:S 


3.
Kérdéseim:
-Melyik karakter áll a legközelebb hozzád a történetedből?
-Mit érzel amikor hirtelen ihlet tör rád?
-Melyik könyvkiadónak mutatnád meg először a történetedet ha felbátorodnál kiadatni?
-Mit szeretsz csinálni a hétköznapjaidon?
-Milyen volt a nyarad?
-Mióta blogolsz?
-Mi az amit a legjobban szeretsz magadban?
-Mi adta az ihletet a történeted elkezdéséhez?
-Mit szeretsz jobban.Ha egy jó,erős kritika jön a blogodra vagy ha egy szimpla "Nagyon jó,Kövit" Kommentár?:D



4.
Küldöm:
http://pursuitofhappiness1d.blogspot.hu/
http://afteraharrystylesfanfic.tumblr.com/
http://rose-anotherworld.blogspot.hu/2013/07/negyedik-dijam.html
http://5ways1directionfanfiction.blogspot.hu/2013/08/v-fejezet-3resz.html
http://believeeinurdreams.blogspot.hu/2013/08/13-reszelso-randi.html
http://bloodlust-verszomj.blogspot.hu/
http://crazylifecrazylovewith1d.blogspot.hu/
http://babotata.blogspot.hu/2013/08/meglepetes.html
http://millastory5.blogspot.hu/2013/08/chapter-19.html
http://viviandfloraa.blogspot.hu/

3 megjegyzés:

  1. Szia! Először is gratulálok a díjhoz! Másodszor,nehogy abba hagyd a blogírást !!!!
    Én imádom a blogodat és nem szeretném, hogy abba hagyd.Minden nap megnéztem, hogy írtál-e.Szerintem ez arra bizonyíték, hogy borzasztóan jól írsz és várom a folytatást.Ja,és bocs a szóismétlés miatt.

    Üdv.: :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Teljesen egyet értek az előttem szólóval. Nagyon jó a blogod, s nehogy abba hagyd!! xx.

    VálaszTörlés
  3. KÖszönöm Szépen a lelkesítő szavakat :) Így sokkal jobb :3 Azt hiszem a közel jövőben hozom az új részt ;) Addig is legyetek türelemmel és híreszteljétek a blogot :D
    PUSZI

    VálaszTörlés