Keresés ebben a blogban

2013. május 12., vasárnap

1.Díjam! *-* 

OMG! Köszönöm,köszönöm és köszönöm!(: Nem gondoltam volna hogy valaha is kapok díjat,nagyon hálás vagyok érte  -nak :* És persze az olvasóimnak akik erőt adnak a folytatáshoz.

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, akitől kaptad!
2. Rakd ki a képet!
3. Válaszold meg a 6 kérdést!
4. Írj 6 kérdést!
5. Küld el 5 embernek!

Válaszaim:



1. Ha rossz kedved van általában mi vidít fel? Nos ha rossz kedvem van mindig zenét hallgatok,vagy írok és olyan személyekkel veszem magamat körül akik szeretnek és akik kellőképpen bolondok :) A dühömet,haragomat,bánatomat mindig kitudom adni ha írok,és ez csodás érzés :D

2. Kedvenc blogod? Miért?
A Private Love. Igaz már vége és nem jön új rész de oda vagyok érte. Képes vagyok egy nap többször is végig olvasni. Szeretem mert egyedül álló történet és mert nagyon jól meg van fogalmazva. A szereplőket is díjazom és a karaktereket. Ez volt az első blog amit olvastam és mindig is ez marad a kedvenc. Hisz ettől kaptam én is kedvet:) 
3. Mikor kezdtél el írni és miért?
Kb fél éve írom ezt a blogot bár ritkán tudok részt hozni de már régebb óta tervezgetem a folytatást:) Egyéb iránt kicsi korom óta írok verseket,rövidke novellákat,történeteket. ezeket elolvasva buzdítottak fel a barátnőim és unokanővérem a blog írásra. :D
4. Meg vagy elégedve az életeddel?
Teljes mértékben! csodálatos családom és barátaim vannak. Hálát adok érte hogy ilyen jó életem lehet amikor tudom hány gyerek hontalan. Szeretem az életemet és meg vagyok vele elégedve:)
5. Ha valaki felajálná, hogy visszautazhatsz az időben élnél a lehetőséggel?
Nem hiszem.... vagyis csábító az ajánlat hogy meg éljek egy idő utazást de félek akkor valamit másképpen csinálnék és megváltozna a jövőm. Most pont jól vagyok, semmiért se akarom elfelejteni vagy vissza vonni a Pénteki napot :D
6. Ha egy napra valaki más bőrébe bújhatnál ki lenne az és miért?
Természetesen PALVIN BARBARA!:D Nagyon szép és mázlista! Büszke vagyok rá hogy magyar és örülnék én is ilyen adottságoknak:) Egy napra fürdőznék a neki kijárt hírnévben azt hiszem... :* :$

Kérdéseim:
1,Ha egy napra a főszereplőd bőrébe bújhatnál mennyire cselekednél másképp mint ahogyan te írod meg? 
2,Mintáztad valakiről a főszereplődet?
3,Miért kezdtél el írni?
4,Ha elkap az ihlet az utcán mit csinálsz?
5,Ha szembe kerülnél a főszereplőddel és össze ismerkednétek szerinted jóba lennétek?
6,Mi az amit soha nem tennél meg senki kedvéért?

Akiknek küldöm:

1 megjegyzés: